مشاوره روانشناسی مشاوره روانشناسی .

مشاوره روانشناسی

روانشناسی

دکتر Stefanie geisler ، استادیار عصب‌شناسی و اعصاب ، می‌گوید : " neuropathies محیطی شایع‌ترین بیماری‌های دامی در جهان هستند . بسیاری از neuropathies محیطی با شکست فیبرهای عصبی ایجاد می‌شوند اما ما در حال حاضر روش‌های درمانی ویژه‌ای داریم که می‌توانند به طور مستقیم این فرآیند را مسدود کنند. برای بسیاری از neuropathies ، ما پیشرفت بیماری را متوقف می‌کنیم و به تلاش برای درمان علائم محدود هستیم . ما تا حدی در کاهش درد neuropathic موفق هستیم ، اما کاهش بی‌حسی بسیار دشوار است .
او گفت : " من بیماران بسیاری را با ناخوشی ناشی از شیمی‌درمانی نگاه می‌کنم و این درمان می‌تواند به شدت بر کیفیت زندگی آن‌ها تاثیر بگذارد ، اما یافته‌های کنونی ما قابل‌توجه است ، زیرا ما برای اولین بار نشان داده‌ایم که می‌توانیم به طور موثر فروپاشی فیبر عصبی در موش‌ها را با یک روش درمانی ویروسی استاندارد مسدود کنیم ."
وقتی یک آکسون مجروح می‌شود ، چه با آسیب و چه آسیب‌دیده از مواد مخدر ، پروتیینی به نام SARM۱ فعال می‌شود . در اعصاب سالم ، این پروتئین خاموش می‌شود . مطالعات گذشته توسط این تیم تحقیقاتی نشان داده‌اند که SARM۱ فعال ، axons را به سمت خود destruct سوق می‌دهد و زنجیره‌ای از رویدادهایی را که به سرعت تامین انرژی cell's را مصرف می‌کند ، آغاز می‌کنند . The چنین سلول‌هایی تکه‌تکه می‌شوند .
در این مطالعه ، دانشمندان از یک ویروس استفاده کردند - - که that موجب بیماری می‌شود - - انتقال به سلول‌ها یک نسخه تغییر یافته از پروتئین SARM۱ که باعث نابودی آکسون می‌شود.
این اثر تغییر یافته، از کاهش سریع انرژی و نابودی بعدی آکسون‌ها ، حتی در نهایت شکل آسیب ، جلوگیری می‌کند - - یک جدا شدن کامل آکسون .
نویسنده ارشد جفری دی گفت : " ما با درمان ژنی ویروسی خود یک شکل دگرگون‌شده از SARM۱ را که نه تنها خود غیر فعال است را ارایه کردیم بلکه پروتئین‌های SARM۱ نرمال را نیز مسدود کردیم که در موش‌ها با آسیب‌های عصبی فعال شده‌اند ." Milbrandt ، MD ، دکترا ، و جیمز اس . مک دانل ، رئیس دپارتمان ژنتیک ، گفت : " برای مدتی طولانی ، درمان ژن ویروسی یک رویا بود ، اما در حال حاضر چندین آزمایش بالینی در حال انجام در اختلالات دیگر وجود دارد که نشان می‌دهند ما در مسیر امیدوار کننده‌ای قرار داریم ."
برای مثال ، یک ژن ویروسی مشابه در حال حاضر در آزمایش‌ها بالینی برای یک اختلال ژنتیکی به نام فساد عضلانی دوشن انجام می‌شود . در این حالت ، یک پروتئین متفاوت برای درمان از دست دادن ماهیچه انجام می‌شود ، اما این ویروس مشابه است .
در تیوری ، ممکن است امکان تغییر بسته‌بندی ویروسی برای هدایت موثر ویروس‌ها به انواع مختلفی از سلول‌ها وجود داشته باشد - نورون‌های حسی برای ناخوشی محیطی یا نورون‌های حرکتی برای ALS ، برای مثال .
Aaron DiAntonio ، یک نویسنده ارشد ، دکتر Alan ، ، یک نویسنده ارشد ، گفت : " این پتانسیل تغییر پذیری دارد ، چرا که بسیاری از بیماری‌ها را کاهش می‌دهد ." و ادیت ل . ولف ، استاد زیست‌شناسی رشد ، به جای پرداختن به یک بیماری واحد ، به طور بالقوه یک درمان برای یک فرآیند بیماری است که در بین بسیاری از اختلالات عصبی مختلف به اشتراک گذاشته می‌شود ."
علاوه بر این روش درمانی ویروسی ، محققان در حال مطالعه راه‌های دیگری برای مسدود کردن SARM۱ از جمله مولکول‌های کوچک برای توسعه مواد مخدر هستند .
این اثر توسط موسسه ملی بهداشت ( NIH ) ، grant ، R۰۱CA۲۱۹۸۶۶ ، R۰۱NS۰۸۷۶۳۲ و R۰۱CA۲۱۸۲۶۳ ؛ انجمن Dystrophy Muscular ، موسسه خیریه Thompson ؛ و مرکز هوپ Vector ویروسی در مدرسه پزشکی دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس حمایت شد . Wired برای چاقی
دانشمندان به کنار هم قرار می‌گیرند که چگونه ژن‌های مربوط به توسعه عصبی می‌توانند بر وزن بدن تاثیر بگذارند .
تاریخ :
۱۷ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
بیمارستان Children's لس‌آنجلس
خلاصه :
محققان مجموعه‌ای از ژن‌ها را کشف کرده‌اند که به ایجاد ارتباط مغزی حاکم بر وزن بدن کمک می‌کنند .

منبع سایت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۴:۱۱ توسط:فهیمه موضوع: نظرات (0)