مشاوره روانشناسی مشاوره روانشناسی .

مشاوره روانشناسی

روانشناسی

نویسندگان دیگر در این تحقیق عبارتند از : سوفی Croizier و soyoung Park ، هر دو موسسه تحقیقات Saban of : Edson Mendes de ، لوکاس K.J. stadler ، متیو C . banton ، جولیا ام . Keogh ، سوفیا Papadia ، Elana Henning ، ربکا Bounds ، النا G . Bochukova ، Vanisha Mistry ، استفن O ' Rahilly ، و اینس باروسو ، همگی از دانشگاه کمبریج ، ریچارد Simerly ، از دانشگاه وندربیلت ، Youxin کونگ و E . Yvonne جونز ، از دانشگاه آکسفورد ؛ Panna Tandon ، Susanna E . رایلی و جیمز ای . ان . مین شن دانشگاه ادینبرگ ، آدری E . Hendricks of از موسسه Sanger Wellcome در کمبریج و دانشگاه کلرادو وجود دارد.
پشتیبانی
این اثر در انگلستان توسط تراست Wellcome ، مرکز تحقیقات پزشکی NIHR کمبریج و موسسه ملی بهداشت Neuroscience و در ایالات‌متحده توسط موسسه ملی بهداشت مورد حمایت قرار گرفت .
آیا یک مومن می‌تواند دیگران را تحت‌تاثیر قرار دهد ؟ مورد غذاهای اصلاح‌شده ژنتیکی
مبدا :
مرکز سیاست عمومی Annenberg در دانشگاه پنسیلوانیا
خلاصه :
زمانی که یک طرفدار یک طرف یک مساله اعلام می‌کند که او یا او در حال حاضر مخالف است، آیا این پیام می‌تواند نظرات دیگران را تحت‌تاثیر قرار دهد ؟ تحقیقات نشان می‌دهند که چنین پیام تبدیل می‌تواند نگرش‌های عمومی را تحت‌تاثیر قرار دهد . با استفاده از ویدیو مربوط به محیط‌زیست ، مارک Lynas در مورد تغییر خود از طرف مخالف محصولات اصلاح‌شده ژنتیکی به یک حامی ، محققان دریافتند که این پیام تاثیر بزرگ‌تری از پیام حمایت مستقیم خود داشته‌است .
چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک طرفدار قوی برای یک طرف یک مساله بحث‌برانگیز در علم اعلام می‌کند که او اکنون مخالف آن است ؟ آیا پیام بر نظرات کسانی که شاهد آن هستند تاثیر می‌گذارد - - و اگر اینطور است، چطور ؟
اگرچه تحقیقات گذشته نشان می‌دهد که چنین " پیام‌ها تبدیل " می‌تواند یک تکنیک متقاعد کننده موثر باشد ، اثر واقعی چنین پیام‌هایی نامعلوم بوده‌است .
در حال حاضر، یک مطالعه جدید از سوی محققان در مرکز سیاست عمومی Annenberg نشان می‌دهد که چنین پیام تبدیل می‌تواند نگرش‌های عمومی نسبت به غذاهای اصلاح‌شده ژنتیکی را تحت‌تاثیر قرار دهد .
محققان دریافتند که روایت تبدیل his تاثیر بزرگ‌تری بر نگرش افرادی دارد که آن را غیر از یک پیام حمایت مستقیم می‌دانند .
بنجامین ای گفت : " افرادی که در معرض پیام تبدیل قرار دارند به جای یک پیام ساده به شرکت جنرال موتورز گرایش بیشتری نسبت به غذاهای اصلاح‌شده ژنتیکی دارند . " لیون ، یک postdoctoral سابق در مرکز سیاست عمومی Annenberg ( APPC ) از دانشگاه پنسیلوانیا ، ماهیت دو جانبه پیام تبدیل - - ارائه باورهای قدیمی و سپس رد کردن آن‌ها - - بسیار موثرتر از یک بحث ساده به نفع محصولات GM بود .
تبدیل پیام‌ها و تغییر رفتار : بحث‌های قوی ، نه سیگنال‌های پرهزینه " در ژانویه ۲۰۱۹ در نشریه " درک عمومی علوم " منتشر شد . این مطالعه توسط لیون ، در حال حاضر در دانشگاه اکستر انگلستان ، با دو دانشجوی سابق APPC postdoctoral - - آریل Hasell ، محقق در دانشگاه میشیگان ، و Meghnaa Tallapragada استادیار ارتباطات استراتژیک در دانشگاه Clemson و مدیر APPC هال Hall انجام شد .
مطالعه چگونه انجام شد
در سال ۲۰۱۳ ، Lynas ، یک روزنامه‌نگار و فعال که با محصولات GM مخالفت کرده بود ، در کنفرانس کشاورزی آکسفورد در مورد تغییر عقیده صحبت کرد . در این آزمایش اخیر ، محققان APPC از گزیده فیلم‌های " Lynas " گرفته تا بیش از ۶۵۰ شرکت‌کننده بزرگ‌سال آمریکایی که در نظرسنجی شرکت داشتند ، استفاده کردند .
پاسخ دهندگان هر کدام یکی از سه کلیپ ویدئویی را نشان دادند : ۱ ) Lynas در توضیح منافع محصولات GM ؛ ۲ ) Lynas درباره عقاید پیشین خود و تغییر ذهن او در مورد محصولات GM ؛ و ۳ .

منبع سایت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۷:۲۴ توسط:فهیمه موضوع: نظرات (0)