مشاوره روانشناسی مشاوره روانشناسی .

مشاوره روانشناسی

روانشناسی

پی‌گیری درک درد
Scherrer گفت : " بعد از همه اینها ، ما نتیجه‌گیری کردیم که این گروه از نورون‌ها به طور انتخابی در طی درد پاسخ می‌دهند .
برای بررسی این سوال ، محققان یک مسیر راه رفتن را با سه مسیر نامرئی تنظیم کردند : در سمت چپ یک نوار سرد ، در سمت راست ، یک نوار داغ ، و در میان این دو ، یک زمین میانی معتدل بود . ( برای مثال ، پیاده‌روی در دو مسیر بیرونی قابل‌مقایسه با پیاده‌روی مختصری در پیاده‌رو در وسط زمستان یا تابستان بود ، ناراحت‌کننده بود ، اما به طور دائمی آسیب ندید ) .
موش‌های معمولی که در جاده راه می‌رفتند به تدریج دریافتند که کوره راه باریک است ، در حالی که دو تای دیگر ناخوشایند هستند . اما در گروه منتخب موش‌ها ، محققان به طور موقت بسته نورون‌های درد بادامه مغز را به طور موقت غیرفعال کرده‌اند . این موش‌ها - بدون ترس از سرمای شدید در اطراف مناطق بیرونی پخش شدند .
Scherrer گفت که What's در این مورد جذاب بود ، این بود که این موش‌ها از احساس فیزیکی محروم شدند و گفت : "درد دیگر برای آن‌ها ناخوشایند نبود " . جوندگان نسبت به احساسات فیزیکی هنوز احساس و واکنش نشان می‌دادند ، اما محرک آن‌ها زمانی که به عنوان قطره داغ یا سرد آب شناخته می‌شد ، دیگر آزار دهنده نبود . برای مثال ، هنگامی که در معرض یک قطره آب داغ قرار گرفت ، گروه عصبی basolateral muted پنجه‌اش را از قطره‌چکان خارج کرد و علامت داد که آن‌ها احساس محرک را احساس می‌کنند - اما آن‌ها پنجه خود را به موقعیت اصلی خود باز خواهند گرداند ، چیزی که موش‌های معمولی انجام نمی‌دهند . Scherrer گفت که این بخش مهمی از مهار کردن گروه به عنوان ابزاری در درمان درد است ، به عنوان یک حیوان ، یا انسان ، بدون اینکه توانایی احساس فیزیکی هر چیزی در همه برگ‌ها را در برابر آسیب احساس کند .
در دراز مدت ، Scherrer قصد دارد تایید کند که عملکرد گروه basolateral در موش‌ها مثل بقیه است ، و سپس از خط پایین می‌آید، راهی ایمن و موثر برای ساکت کردن عملکرد ensemble's بدون دخالت در نورون‌های دیگر پیدا می‌کند .
Scherrer گفت : " ما واقعا ً هیچ درمان خوبی برای درده‌ای مزمن در انسان‌ها نداریم ، اما شما متوجه خواهید شد، بیمارانی که درد زایمان را تحمل می‌کنند اما می‌گویند که هنوز احساس درد می‌کنند ، اما می‌گویند که درد و رنج بسیار متفاوت است . امید بزرگ آینده ما این است که سلول‌های گروه basolateral می‌تواند یک تاکتیک برای خنثی کردن درد درد بدون ایجاد اعتیاد و در نتیجه ، عمل به عنوان جایگزینی احتمالی برای درمان افیونی باشد ."
دیگر نویسندگان استنفورد در دوره دکترا ، Benjamin Grewe ، دکترا ، و دانشمند تحقیقاتی ، دونگ وانگ ، PhD. هستند .
این مطالعه توسط موسسه ملی بهداشت ( grants R۰۰DA۰۳۱۷۷۷ ، R۰۱NS۱۰۶۳۰۱ ، K۹۹DA۰۴۳۶۰۹ ، F۳۲DA۰۴۱۰۲۹ و T۳۲DA۳۵۱۶۵ ) ، بنیاد سلول بنیادی نیویورک ، موسسه درمان آمریکا ، موسسه پزشکی هاوارد هیوز ، موسسه پزشکی بیل و ملیندا گیتس و بنیاد علوم ملی سوئیس تامین شده‌است .
پیدا شده‌است که اسکلت سلولی این نورون‌ها در بیماری Alzheimer's دخیل بوده‌است .
تاریخ :
۱۷ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه سرزمین باسک
خلاصه :
یک محقق در یک مطالعه توضیح می‌دهد که در طی مراحل اولیه of که باعث از دست رفتن پویایی و اختلال متعاقب تیغ‌های dendritic می‌شود ، محفظه‌های نورون‌ها که مسئول دریافت ایمپالس‌های عصبی از نورون‌های دیگر هستند. نقش اسکلت سلولی اکتین در این بخش و نحوه واکنش آن در حضور پپتید عصب - بتا ، جزیی که اغلب با Alzheimer's مرتبط است ، توصیف شده‌است .

منبع سایت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۹:۳۲ توسط:فهیمه موضوع: نظرات (0)