مشاوره روانشناسی مشاوره روانشناسی .

مشاوره روانشناسی

روانشناسی

مغز و ماورای آن
Gao می‌گوید : " در طول دو سال گذشته ، Gao و Asano ماه‌ها در Janelia ، همگام با زیست شناسان ، microscopists ، فیزیکدانان ، و دانشمندان کامپیوتر در سراسر محوطه دانشگاه برای ثبت و تجزیه و تحلیل تصاویر گذرانده اند ."
Yoshinori Aso و تیم FlyLight نمونه‌های مغزی پرواز با کیفیت بالا را فراهم کردند که Gao و Asano گسترش یافتند و برای گردآوری حدود ۵۰، ۰۰۰ فوت داده‌ها در هر بخش از مغز استفاده شدند - که نوعی پازل سه‌بعدی را تشکیل می‌دادند . Betzig می‌گوید : " این تصاویر نیازمند stitching محاسباتی پیچیده بودند تا قطعات را کنار هم قرار دهند، کار به رهبری استفان Saalfeld و ایگور Pisarev انجام شد و آن‌ها همه جزئیات کوچک و وحشتناک پردازش تصویر را کنار گذاشتند و بر روی هر مجموعه داده چند - کار کردند ."
سپس ، Srigokul Upadhyayula از دانشکده پزشکی هاروارد ، نویسنده اول این گزارش ، مجموع ۲۰۰ ترابایت داده را تحلیل کرده و فیلم‌های خیره‌کننده ایجاد کرده‌است که پیچیدگی‌های brain's را به نمایش می‌گذارد . او و همکاران مولف او بیش از ۱، ۵۰۰ قلم dendritic dendritic را مورد بررسی قرار دادند ، پوشش چربی تصویر شده که سلول‌های عصبی موش را عایق می‌کنند، همه نورون‌های dopaminergic را برجسته کردند و تمامی سیناپس‌ها را در کل مغز پرواز شمارش کردند .
جزییات تکنیکی توسعه تیم Boyden's آن را بخوبی برای دامنه شبکه مناسب می‌سازد ؛ این تکنیک تقریبا ً نمونه‌های شفاف تولید می‌کند . Boyden می‌گوید : " برای میکروسکوپ ، it's تقریبا ً شبیه به نگاه کردن از طریق آب ، به جای آب گل‌آلود gunk مولکولی است ."
با این حال چالش‌ها همچنان پابرجا هستند . Betzig می‌گوید که همانند هر نوع میکروسکوپ super fluorescence ، می‌توان به سختی می ‌توان پروتیین‌ها را با استفاده از لامپ‌های مهتابی کافی تزیین کرد تا آن‌ها را به وضوح در وضوح بالا ببیند . و از آنجا که میکروسکوپ توسعه نیازمند مراحل پردازش زیادی است، there's هنوز پتانسیل موجود برای طراحی آثار را دارد . او می‌گوید : " به همین دلیل ما برای تایید آنچه انجام داده‌ایم بسیار سخت کار کردیم و به دیگران هم توصیه می‌شود که این کار را انجام دهند ."
Boyden می‌گوید : " اکنون ، Gao و تیم Janelia در حال ساخت یک میکروسکوپ نوری جدید هستند که قصد دارند به آزمایشگاه Boyden's در ام آی تی نقل‌مکان کنند ."
سلول‌های مغز که درد را ناخوشایند می‌سازند
تاریخ :
۱۷ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
پزشکی استنفورد
خلاصه :
اگر در مسیری گام بردارید ، نورون‌ها در مغز شما دو چیز را ثبت خواهند کرد : این احساس فیزیکی شدیدی را در پای شما ایجاد می‌کند و این احساس خوشایندی ندارد . در حال حاضر، یک تیم از دانشمندان مجموعه‌ای از سلول‌های مغز را در موش‌ها که مسئول دومی هستند شناسایی کرده‌اند - یعنی ، احساسات منفی درد .
اگر در مسیری گام بردارید ، نورون‌ها در مغز شما دو چیز را ثبت خواهند کرد : این احساس فیزیکی شدیدی را در پای شما ایجاد می‌کند و این احساس خوشایندی ندارد . در حال حاضر، یک تیم از دانشمندان دانشگاه استنفورد مجموعه‌ای از سلول‌های مغز را در موش‌ها که مسئول دومی هستند شناسایی کرده‌است - یعنی ، احساسات منفی درد .
تحقیقات درد به طور سنتی بر نورون‌ها و مولکول‌ها در خط مقدم درک درد ، یعنی سلول‌هایی که نیش می‌زنند ، بریدگی‌ها ، سوختگی و شکل - - و در نهایت یک پیام تهدید فیزیکی را منتقل می‌کنند ، تمرکز کرده‌است . Scherrer گفت : " در حالی که محرک‌های دردناکی به وسیله اعصاب تشخیص داده می‌شوند ، این اطلاعات به معنای هر چیز عاطفی تا زمانی است که مغز به مغز برسد ، بنابراین ما برای یافتن سلول‌های مغزی که در ورای مشکلات ناشی از درد قرار دارند ، به دنبال آن هستیم .

منبع سایت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۸:۲۸ توسط:فهیمه موضوع: نظرات (0)